zaterdag 29 januari 2011

Downloadsite?

Tsja, ik krijg toch wel weer zin om mijn creaties neer te zetten op blogger,dus ik zit erover na te denken om weer een blog te maken met m'n downloads. Ik heb al eerder een blog gehad met m'n  creaties,maar die heb ik verwijderd omdat ik bijna geen creaties had en het was ook niks :P Ik weet het mijn creaties staan ook op de officiĆ«le sims 3 site,maar een blog maakt het toch even leuker. Niet dat ik meshes ga maken ofzo,want dat is veel te moeilijk :P Maar gewoon sims (en misschien ook patroontjes). Misschien ga ik vandaag of morgen wel aan de slag voor een sim ofzo en die kan ik dan op m'n nieuwe blog plaatsen. Ik denk niet dat ik de creaties hier post,want dat wordt dan een beetje rommelig. Als ik een aparte blog maak,is die wss in het engels. Nouja ik zie wel =)
Alvast een preview van een sim (Deze sim komt wss niet online xD)

1 opmerking:

  1. WHAHA jij moet NU die sim online zetten
    Ze is knap!!
    -xxx-

    Marina
    <3 hvj xd

    BeantwoordenVerwijderen